Wie niet waagt, wie niet wint

Poging nummer twee. Helaas ben ik, zo jong als ik ben, niet echt geknipt voor het digitale tijdperk. Een digibeet wil ik mezelf zeker niet noemen. Maar sinds vandaag ben ik trotse eigenaar van een iPad. Ideaal voor al mijn sieraden updates, het bijwerken van mijn Facebook pagina en website en natuurlijk contact met klanten. 
Maar blijkbaar ook niet altijd even handig. Zo had ik net een hele blog geschreven. Compleet met pakkende titel en bijpassende afbeelding, klik ik helaas op een verkeerd knopje. En, wat een pech, de hele blog was weg. Na verbazing en schrik uitte ik wat taalgebruik wat natuurlijk niet heel netjes was. Maar de les die ik hieruit heb geleerd, op dat knopje moet ik niet meer klikken. 

Maar hier begon ik natuurlijk mijn eerste poging niet mee. Een kleine week geleden trok ik namelijk de stoute schoenen aan. Onder het motto, wie niet waagt, wie niet wint, stuurde een e-mail naar een schoonheidssalon waar ik zelf een aantal keer ben geweest. De stijl vind ik daar erg bij mijn stijl passen. Ook zag ik dat er geen sieraden werden verkocht of aangeboden. Maar misschien hebben ze wel een mooi plekje voor mijn sieraden, dacht ik zo.
Daarom besloot ik hen een e-mail te sturen. Weleens waar met zweerhandjes, ook heb ik hem natuurlijk talloze keren nagelezen en verbeterd. Maar uiteindelijk raapte ik al mijn moed bijeen en klikte ik op versturen.

Vrijdag j.l. heb ik de eigenaresse gesproken. Zij vertelde bewondering voor mijn lef te hebben. De stijl die ik tot nu toe heb laten zien paste niet volledig bij de salon, maar wel konden mogelijk in gesprek over een bepaalde stijl of lijn die ik voor hun kon maken. Een geweldig leuke uitdaging natuurlijk. Iets waar ik zeker wat mee kan. Daarom heb ik vandaag met de iPad een moodboard gemaakt met de stijl waar zij hopelijk naar zoeken. Ja ja zelfs deze halve digibeet kan zoiets maken met de iPad. Het ging zeker niet zonder slag of stoot. Maar ik ben er wel trots op. 

Ook kon ik vandaag eindelijk het horloge afmaken. De noemde ik al in mijn vorige blog. Het horloge is een cadeau van een heel lief vriendje voor zijn vriendin. Meer heren zouden zijn voorbeeld moeten of kunnen volgen! 
Omdat het een verassing is kan ik natuurlijk nog niet de foto tonen, maar ik vind hem erg mooi geworden. Hij vindt dat gelukkig ook en hopelijk is zijn vriendin het met ons eens. 

Zo blijven het productieve dagen, waar ik jullie natuurlijk graag van op de hoogte hou. 

Liefs,
Anna

Reactie schrijven

Commentaren: 0